Tuesday 2 April 2013

Jemah dan Jakel

Malam tadi 3 Jemah pergi cuci mata di Jakel. Waaaaahhhhh..... ihik, janjinya ada Lis & Farra, tapi akhirnya yang muncul Ryn, Zeira & Niena jer.

Niat asal nk mencari kain untuk buat serempang Ratu yang akan dipakai olen pemenang Anggun pada majlis yang akan berlangsung di SDARY pada 14 April nanti. Tapi akhirnya kami hanya buat lawatan sahaja, pusing-pusing di bangunan baru Jakel yang luas, terang benderang  dan penuh dengan kain.

Zeira sempat juga survey kain untuk projek barunya. Niena pun sempat lagi jeling-jeling langsir untuk hari raya. Ryn dah belek-belek baju untuk anak gadisnya. Yang lebih nampak ketara, kami sangat teruja dengan kain cotton yang bewarna-warni untuk digayakan pada Aidilfitri di bulan Ogos nanti. Hahahaha....nampaknya Jemah sedondon lah di pagi Syawal.

OMG...yang paling mahal di Jakel adalah renda sehingga mencecah ribuan ringgit semeter. Alaaaa....renda manik-manik yang dah semakin menjadi trend sekarang ni, letak tang baju, letak tang kain, letak tang sini, tang sinun...wah, baiklah jahit manik sendiri, lebih puas hati.

Seperti biasa, posing laa sebelum balik.

Alamat Jakel yang baru...berdekatan dengan Plaza Angsana. Berdiri jer dariAngsana,confirm nampak Jakel...


Regards : Niena Rizal

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...